6 Ocak 2011 Perşembe

KERİZİM BEN KERİZİM KERİZİM lalalalala la la

Bitlerimden kurtulduğumu düşünüyorum,  ama kesin çözüm için saçlarımı boyatmamı söyleyen arkadaşları dikkate alacağım ve yarın yapıcağım bu işi.
Önceki yazımda köyüyüm ben kötüyüm diye naralar atıyordum ya benden kötü mötü bi bok olmass , hani bitlerimi de alıp kayınvalideme gidicem demiştim ya yalan oldu o tabyki kaşıntıya dayanamadım o akşam evde kalıp 5 kere kafamı yıkadım bit şampuanıyla. Sonuç eşim hala bir anlam veremiyor son iki günüme.
Bu arada günlerdi hasta olduğumu anlatmaya çalıştığım kayınvalidem dün yine beni çağırdı, yaa hastayım hiç mi acıması yok bu kadının, kesin bir planı var ve ben bu planın büyük bir parçasıyım yada sadece piyonuyum çünki anladımki illa getirticek beni ya beni zor durumda bırakıcak yine toplum içinde  yada bişey aldı hava atıcak bana içinde kaldı.
Ama has ta yım ........ ala allaaaaaa

1 yorum: