3 Ocak 2011 Pazartesi

Prim Yapan Konular

Bu sabah da her sabah ki gibi, daha kendi bloğumu açmadan
okuduğum puccanın günlüğüne bir bakıyım dedim, yeni bir şey yazmışmı, yazmamışsabile eskileri açar açar okurdum, evet yeni birşey vardı yine harika ve çok gerçekçi gözlemleri ve müthiş akıcı kullandığı o yazım dili.
Benim merak ettiğim aslında merak da değil, bu bu da benim bir gözlemim prim yapan konular var değilm mi?blogger lar için, aşk, sex, ihtiras, ve birde başkasının bloğuna bok atmak mesela buda çok prim yapan bir şey,
benim se yaptığım puccanın yazısına bok atmak değil , benım yaptığım, mesela puccanın son yazısı için gelen yorumları okuyordum ve genel olarak söyle yazmışlar yine çok güzel yazmışsın, bu yazıda harika olmuş filan ,bunun aslı harika yazmışsından çok ne kadar harika bir konu seçmişsin değilmidir bu, aslında bu yaşantımızda da böyle değilmidir bu tür diziler izleriz, bu tür içerikli radyocu dinleri bay j gibi, dergi almaya gidiyorum kapaklarına bakıyorum, erkeği elde etmenin 10 kısa yolu, en ihtiraslı 50 ünlü gibi başlıklar,  ilişkilerimizde de böyle eltimle görümcemi bazen kenarda fıs fıs konuşurken görüyorum genelde atışan iki tiptir bunlar ama bi bakıyoum konu bu tarz şeyler olunca kanka kesilmişler, bir birlerine nasihat vermeler ayy kıss dene demeler filan, ne kadar muzur konu o kadar prim veya üye sayısı veya reyting veya ....
Al işte reytingle ilgili görsel arıyorum google görsellerde,  bakın deneyin bir , sadece reyting yazıp görsellere tıklayın çıkan sonuçların yüzde 90nı sexy kadın  fotoğrafı... koymuyorum işte görsel filan.

1 yorum:

  1. kızmışsın sen.. :/ amaaan koymazsan koyma! ama aralarda koy :D

    YanıtlaSil