10 Haziran 2011 Cuma

YİNE KAYINVALİDEM, YİNE İZ PEŞİNDE

Her görüşmemizde, her telefon konuşmamızda kıss bak yoksa sen hamilemisin diyor, yok filan diyorum henüz, inandıramıyorum kadını yahuu, bak saklama çok büyük günah diyor bana, yaa hamile olsam niye söylemiyim oğlundan hamile değilmiyim, sanki başkasından mı hamile kalıcamda saklıcam, hem nereye kadar saklıyabilirim ki hamile olsam, çocuk 18 yaşına geldiğinde söylerim sanıyor herhalde kendisine , aa bakın buda torununuz diye.
 Neyse şimdilerde ne yapsam o kadar dikattli izliyor ki beni, oturmamı, kalkmamı, niye öyle ahh dedin kalkarken, yok niye bu kadar sıcakladın ,havalar ısındı aloooooo sıcaklar geldi, yaz temizliği yoruldum daha ne olsun .Offffff

2 yorum:

  1. benimki de ikinci çocuğu yapmadım diye kafamın etini yiyor :)) deli bunlar ayol ..:)

    YanıtlaSil
  2. o ne yaa neden saklayacakmışsın ki :))

    YanıtlaSil