28 Aralık 2010 Salı

Artık bir bağımlıyım sanırım

Merhabalar herkese, yaklaşık 1 buçuk hafta ara vermek zorunda kaldım bloğum dan ve anladım ki bu blog bende bağımlılık haline gelmiş, meğer  ne kadar çok rahatlatıyormuş beni ve ne çok ağırlık alıyormuş omuzlarımdan.
Geçen hafta başı bilgisayarım bozuldu ve yeni tamir edebildik eşimle, her gün  inanılmaz bir vicdan azabı duyuyordum bloğuma girip birşeyler paylaşamadığım için sizlerle, çok garip hiç tanımadığım bu bloğu okuyan insanlarla bir bağ oluşmuş aramda, yazamadığım günler boyunca kendimi çok kötü hissettim neyse ki sona erdi bu kısa ayrılık.
Görüşürüssss en kısa zamanda
mesela yarın .....

2 yorum:

  1. e hadi bekliyoruz :p
    biraz hedef baskısı yapalım :p

    YanıtlaSil
  2. yazılarını zewkle okudum.blogunu yeni gördüm.doz büyücüsünü zewkle takip ediyorum.onun blogunda gördüm ve izleyicin oldum.bloguma beklerim.sewgiler tatlım:)

    YanıtlaSil