3 Kasım 2010 Çarşamba

35 NUMARA AYAKKABI GİYEN KAYINVALİDEM, BENSE 39 BUÇUK

Yine oyuna getirildim lan... Bu seferde kayınvalidem tarafından,
Malum kışa girmiş bulunuyoruz, taa geçen sezondaa beğendiğim papuçlar vardı, şimdi indirimede girmiştir. oh oh
Kayınvalidem de bizde olduğunda birlikte, alışveriş merkezine gittik, ilk mağzaya girdik ben bir papuç beğendim ve 39 numarasını istedim, geldi denedim ve sıktı kayınvalidem yanımda olduğundan utanıp, o çok beğendiğim papucun buçuk veya 40 ı varmı diye soramadım kadın dikmiş gözlerini ayaklarıma bakarken, yok duruşunu sevmedim çıkalım dedim, tam kapıya yönelmiş çıkacakken, kayınvalidem ayy dur dur niye beğenmedin çok güsel şık bir ayakkabıydı o valla benim aklımda kaldı dur bide ben deneyim dedi, mağzanın kapısının önünde bana olmayıpta geri giden ayyakkabıyı götüren çocuğa evladım heyy evladım sen bide onun 35ini getir bakıyım dedi,
satıcı çocuğun dönüşü, bakışı aman allahım görmeliydiniz kamera şakası sanıp  bozuntuya vermemeye çalışıyor gibiydi nee 35 mi dediniz taby taby getiriyorum efendim(satıcı is sesi: yaa sabırrrr).
35 numara geldi, cukk girdi ayağı içine madem aklında kaldı çok beğendin önce modeline bakk yorum yap dimi, yok bizimki ayy azıcık arkadan büyükmü geldi ne? NEYSE dedi çıkardı ayyakabıyı ve hiç birşey söylemeden çıktı mağzadan, satıcı çocuk, olaya tanık olan iki bayan müşteri ve bendeniz aynı kamera şakasının kurbanı modunda aptal aptal birbirimize bakıp iyi günler diledik .
Mağzadan çıktığımda bu benin ilk ve son mağzam bugün başka ayyakkabı bakamam kayınvalidem yanımdayken derken karşı mağzadan bana seslenıp el salladığını gördüm, gel gel mi yapıyordu yoksa
sen gell geell bir mi ? yapıyordu anlamadım ama korkuyordum mağzaya doğru ilerlerken, bizimki gazını alamamış benı az önce beğendiğim 39 numarası bile bana olmayan ayyakbının bütün benzerlerinden 35 numarasını istemiş ve ayağının dibine saçmış durumdaydı hepsi denendi tüm 35 numarlar tam oldu, tamda ona göre olmuşlar, çokda naif durmuşlar eşliğinde bu mağzadanda çıktık. 3. mağzada tansiyonum düştü lan o kadar güsel ayyakkabıların içinde hiç birini deneyememek alamamak off  nekadar zordur bilir hanımlar birde buna 35 numara kayınvalide faktörünü ekleyin ve acıyın bana hatta oturun ağlayın benım için, neyseki tüm bunlara rağmen hala aklımı kaybetmemiştim ve aklıma onun  asla hayır demediği bir fikir gelmişti, .... anne burnuma miss gibi börek, pohça kokuları geliyor alt kata inip karafırında çay içsek şuu miss kokuları miğdemize indirsek ( iç ses: akşam olmuş hava kararmış, sen hadi bizimkiler gelir artık  eve dönelim desen),
dedim ve ben aşağı inen merdivenler ne tarafta diye bakınırken, kayınvalidem çok dan o merdivenlerin başına gelmiş, durmuş ve arkasında inmeye çalışan insanlardan bir kuyruk oluşturmuş beni bekliyordu.Merdivenlerden inerken de en öndeyiz ve arkası çok kalabalık haliylee, bizimki birşey almadan boş gezen insan kalabalığında şikayet ediyor, cık cık diyordu, bense neye şaşıracağımı şaşırmıştım, ne bunca yıllk iş hayatımda metrolarda, ne de alışveriş mağzalarında geçirdiğim onca zamanda hayatımda hiç şu yürüyen merdivenlerde asla en önde olmamışımdır, nasıl olunur nasıl denk gelinir onuda bilmem, ama bugün  merdivenın başında oluşturduğu kalabalığı boş gezenler olarak nitelendirip, şikayet ederken biz en önde ilerliyordık...
Eveett artık siparişlerimizi verip, onun seçtiği bir yere oturmuş çaylarımızı içiyorduk. Her geçenin saçı, giyimi sanki bize dert olmuş, bizde efkardan çay üzerine çay içip rahatlamaya çalışyorduk, artık daha fazla dayanamyıcaktım çok sıkışmıştım çişimi yapmalıydım onca çayın bir gideri olmalıydı, kaltık tuvalate gittik  ben içerdeyken sesini duyuyorum gel gel hanım, benım gelin içerde şimdi çıkar , zaten hemen çıkar o diyordu haydaaa 5 bardak çay insaff yaa insaf, mecbur yarıda kesip çıktım.  Eve dönüş hikayemiz artık başka bir günün konusu.

3 yorum:

  1. resimdeki terlikler güzelmis hahaha

    YanıtlaSil
  2. bence senin ayakların daha güzel hayatım benimde 39 güzel değiller çünkü kilodan sende kilo yok anlaşılan

    YanıtlaSil