28 Ekim 2010 Perşembe

merhaba

Okulda ki ilk gün, heycanından bile daha fenaymış, blog yazmaya başlamak.
Okkalı bir başlık bulmaya çalışmak,olur olmaz her boşluğa virgül koymak falan filan.
Aa şaka gibi şimdiden 2-3 satır olmuş bile...
Şimdi efendim sen kimsin; diye soranlar için biraz kendimden bahsedeyim
evet sevdiğim, gayetde sıradan bir ismim var ama söylememmm
neden söylemem gizemli olmam için mi hayır. Sizlerle evli_ lik halleri hakkında daha açık ve samimi şekilde dertleşebilmek için.
Bu blog evlilik halleri hakkında olucak mesela; Evlendikden sonra değişen pijama takımları, tuvalet alışkanlıkları, yeme bozuklukları veee tabiki genişleyen aile ve çevre hakkında herşeye dair...
Ben yeni evli sayılırım tamam çok da yenı değil bir yıllık, ve bu bir yılın sonunda ki gözlemlerim ve yaşadıklarımı, çevremde yaşananlar, acaba ben mi abartıyorum, acaba benden başkalarıda varmı bunları yaşayan,gören birileri
Merak ediyorum işteee    varmı acaba?  hı ?
Hadi yaşayalım
ve yazalım ve görelim hep birlikte.
Öncelikle şunu bilmenizi isterim:
Amacım kimseyi küçümsemek değil, anlamaya çalışmaktır
İşte tamda bu yüzden birazda espirili bir dille, yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak ve yorumlarınızı öğrenmek için buraya yazıcam, belki düzensiz, biraz devrik, biraz acımasız, en çok  merakla
merakla bekliycem yorumlarınızı sizde benım düştüğüm komik durumlara düştünüz mü,
benim gibi şaşırdınız mı,hatta ağladınzmı, güldünüzmü.
 Bu bir merhaba yazısıydı sanırım yaşadıklarımla ilgili ilk paylaşımım yarın olucak sizinle
Bloğu yeterince imla hataları ve devrik cümlelerle dağıttım
şimdi  mutfakda sıra huaaaaa.... malum akşam yemeği saati
hoşçakalınnnnn

2 yorum:

  1. allahııııııııım aradığım blogu buldum sonunda!!!:P

    YanıtlaSil
  2. selam


    valla çok zevkli seni okumak :)

    YanıtlaSil