29 Ekim 2010 Cuma

Değişen tuvalet alışkanlıkları

Kendi blog sayfama girmeye çalışırken tesadüfen, evli adamın halleri ben evliyim.blogspot.com keşfettim, oku oku kendimi durduramadım ve yazıma bi türlü başlayamadım, biliyorsunuz ben dün başladım blog yazmaya (aslında şuan bilen yok) ve dünden beri hep ya eşim öğrenirse, anlarsa kırılırmı diye bir tereddüt vardı içimde ,
az önce evli adamın  hallerini okuyunca içime bir kurtcuk sen düşş ,hiiiğğ aman allahım ya o adam benım eşimse,
bloğu yazan oysa olabilirmi? evet olabilir benım eşimde okadar acımasız bir uslüba sahip ve aldatmaya meyilli ve ve ve o işte aman allahım yoksa yoksa, o mu ? hayır değil o yüzden yazmaya devam kihh kihh.
Allahım lütfen o olmasın....

Değişen tuvalet alışkanlıkları

Dün ki yazımda şakacık dan, evlendik den sonra değişen  yeme bozuklukları ve tuvalet alışkanlıkların dan bahsedeceğim sizlere demiştim, aslında düşündüm de gerçekten, şakacıkdan değil  , gerçekden öyle birşey var, yaptım oldu :) (ali ağaoğluyu anmadan ademedim).
 Ben evlendiğimiz günden itibaren tuvalette işimi görürken hep acaba kapının önünden geçiyormudur, hiii ben çıkdıktan ehemen sonra tuvalete girer mi? hatta işimi bitirip, içeri yanına döndüğümde hiii sifonu çektimmi acaba çekmişimdir, çünki hiç unutmamki ama ya unuttuysam diye düşünüp sessizce arazi olup kontrol ederim.
Uzun süre bu konuda başarılı oldukdan sonra, beraber filim izlediğimiz bir akşam yine tuvalete girmek üzere yerimden kalkdım ve filmi durdurmasına gerek olmadığını hemen geliceği söyledim , o da yok ya kaçırma geldiğinde devam ederiz dedi ben  yaa hayır durdurmanı istemiyorum diye sesimi yükselttim bir gerginlik oluştu kısa süreli aramızda , neyse tuvalete gittim ve içerden gelen filmin sesinin güvencesiyle bi güsel işimi gördüm( evet bende alışveriş merkezlerinin tuvaletinde yan kabıne biri girince işemesinin sesi duyulmasın diye sürekli sifon çekenlerdenim, hatta bazen yan kabındekı çıkana kadar işememi kesip yandaki çıktıkdan sonra devam ediyorum, evet öyleyım napiim) işimi bitirip içeri döndüğümde eşim filme kaptırmış kaçırdığım sanhenleri anlatıyordu, durup düşündüm ben işicem, sıçıcam diye kendi içimde böyle buhranlar yaşarken o nun hiçbirşeyden haberi yok gayet normal yaşantısına devam ediyor, evliliğimizin 10.ayında ben bunu farkedip tamam yaa rahat olucam kararı almıştım, ta kiii uzun süren bir yolculuğun ardından kendimi eve zor atıp tuvalete koşup o büyük rahatlamayı yaşayana kadar, ohhh dedim sifonu çektim ve tuvaletten çıktım. karşımda eşim, çıkmadım bile hala bir ayağım içerdeydi beni dışarı çekip, içeri girip kapıyı kitledi, ve ben kapıda şok içinde kalakaldım
neyse toparla kendini bu gayet normal insani bir şey herkesin yaptığı gibi ... evet yatıştırdım kendimi abartılacak birşey yok sen normal birşey yaptın dedim kendime ve salona geçtim sevdiğim diziyi açtım,
eşim yüzünde kocaman bir gülümsemeyle içeri girdi ve bana bakmaya başladı, suçlu psikolojisiyle nee dedim ,hehe demekki sende sıçıyormuşsun aşkım demin tuvalete girdim senden sonra hala sıcaktı ortam hehehe
benım karım sıçıyo benım karım sıçıyorrr diye şen kahkahalarla eylenmeye başladı, ben hemen  ağlaya sızlaya bağırmaya başladım yol boyunca hiç bahsetmedin ama  oysa ben defalarca cok sıkıştım demiştim sana sen neden hiç bahsetmedin haa bana tuzar kurdun dimi çünki söylesen ben senden sora giricektim tuvalete ve sen benım de herkez gibi sıçabildiğimi yine öğrenemiycektin , bana tuzak kurdun ühühhh ühüühhhh diyip odaya kaçtım, ağlamaya devam ettim ama bu kez yaptığım şeyin tepkimin saçmalığı yüzünden ağlıyordum eşim yanıma geldi tam özürdileyip sarılıcakken ona aşkım aşkım tmm özür dilerim nolur ağlama bebeğim dedi, ben kabasaba bir adamım tabyki sana tuzak kurmadım ama çok kabaydı yaptığım af diledi, bense taby hemen intikam planları filan daha çok hıçkırarak ta ta tamam olsun yok birşey iyi olucam ta tamam ağlamıycam diiyip aa aaçmısın? yemek hazırlıyımmı diye sordum,(tamam çiş ve kaka mevzularından sonra olmadı ama napıyım aklıma o geldi) fedakarım ya ben aç değilim ama sana birşeyler hazırlayabilirim. (iç ses: bok ye gıcık ) benim canım eşimse karşılık olarak yok aşkım aç değilim ama acıkırsak dışardan söyleriz sen yorulma şimdi hi hiii
çok seviyorum kocacım seni....

4 yorum:

  1. offf ya ben daha evlenmedim ama evleneceğim zaman ya ben kakamı :p yaptıktan sonra tuvalete girerde o kokuyla karşılaşınca benden soğursa diye kara kara düşüncelere daldım =))) off yiaaa off

    YanıtlaSil
  2. evet yaşadım, evet ağladım, evet saçmaladım
    ama inan aşılamıyacak bir sorun değil, oda spreyleri saolsun, ama sana bir öneri tuvalet için kullandığın kokuyu asla evin diğer odalarınada kullanma ve asla ve asla tuvalet kokusunu çiçekli kokulardan seçmee

    YanıtlaSil
  3. alemsin yahu : ) ama benim de endişe duyduğum bir şeydir bu tarz şeyler erkekler o kadar umursamıyor ama, doğal karşılıyor

    YanıtlaSil
  4. öylede, sıçmayan pamuk prenses gibi, ortalarda dolanırsan inan peşini bırakmıyor tuvalet korkulu ve kokulu:) kabusun haline geliyor.

    YanıtlaSil