19 Mart 2012 Pazartesi

HAYY BEN ŞU SULTAN SÜLÜMANINDAAA,, HÜRREM SULTANINNDA....

Ya ne hikmetse muhteşem yüzyıl seyretmeye her defasında bize geliyor kayınvalidem, topluyor peşinden herkesi kızlarını, diğer gelini, yiğenlerini filan, ki eşimle ben kuzey güneyi izliyoruz, muhteşem yüzyılı sevmiyoruz, söylemiycektim ben bunu kayınvalideme kesin kadın kafasında şöyle kurguladı hııı bu kız bu diziyi sevmiyor çünki ordaki güzel kızları kıskanıyor diye filan herhalde, her çarşamba bende, dizi sefamız şöyle geçiyor. 

Herkes kendi en sevdiği tatlıyı alıp geliyor, kadınlar terlik isteme dalaşında (dalaşı diyorum çünki yanında getirmiyenler bendeki biraz daha iyi görünen terlikleri önce davranıp alma dalaşında :)

Çocuklar, çocuklar her yerde, ama allahım her yeri yıkıp dağıtıyorlar, neredeyse her biri evlerinden çıkmadan önce çikolata veya hediyelerle ödüllendirilmek üzere evimi mahvetmeye yönelik şartlandırılmış ve çıkmışlar gibi, anneleride saolsunlar her dökülen ve kırılan bir şeyin ardından çocugunun yanına koşup "sana bişi oldumu yavruummm hııığğ, yok annem yokk kırıldı bişi olmaz yengen bişi dimez sana dimi yengesii, ardından yardım ediyim süpüriyim ama şimdi karışmıyım ben senın düzenıne neyse", ulan ne düzeni yıktınız evi bee, düzen mi kaldı.

Neyse çarşamba gecesi çilesi bitermi bitmezzzz, dizi bittimikide benim çilem bitsin ( evet yaa oyunculara destek veriyorum dizilerin süreleri kısaltılsın çok uzunlar özellikle bu dizi)

Kadınlardan dizi başlıyor dizi diye uyarı ateşini alan erkekler  çayyy çayyy , limon yokmu, küp şekerle içiyorum ben kızım bunu, yaa meyve yok mu meyve, yokben soğuk bişi alıyım .......

Dahası dahası asıl şimdi başlıyor, kayın validem haremdeki güzel kızların tümünü kendi kızlarına ve yiğenlerine benzetiyor amaa tabykii onun kızlar yiğenler haremdekilerden daha güzel belirtmeleriyle, 2 saat hürremin güzelliyi mahidevranın güzelliği kendininkilerin bir içimsuluğu, kendi gençliği,  taby o anki aptallamış, dağılmış halimle tüm iltifatları kendime bekliyor değilim, haremden birinlerine benzetilme ihtimalim hiç yok, bunu biliyorum benzetilmek istememde zaten, allah sonumuzu benzetmesin,  ama en azından "bu sümbül ağada sizin oralardanmışş kızım hahahaaa deme bari yaa bunu deme ya".  Fena mısın kötümüsün,, " Kadın.
Kadın  beni aşağlamak için , sende sümbül ağaya benziyorsun" demenin başka bir yolunu düşünmüş bulmuş gerçekleştirdi.

Benim kayınvalidem sarayda olsa aman allahım vayy o osmanlının haline, vay tüm dünyanın haline. Bütün dünya ayaklarımız altındaydı ve ona köleydi şimdi kesin.

7 yorum:

  1. offf herkes kendi evinde rahat rahat izlese ne olur sanki.sinir olurum çocuğuna dikkat etmeyen kadınlara.en iyisi o akşam başkalarınıda çağırmak.onların rahat edemeyeceği birilerini.ne demişler misafir misafiri sevmez ev sahibi hiç birini sevmez.allah kolaylık versin sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sizin icin kotu ama okurken gozumde canlandida komik bir durum . Kayinvalide hakkaten ilginc bir tip :))

    YanıtlaSil
  3. Komik bir durum.Okurken hem güldüm hem üzüldüm.
    Alem senin kayınvalden yahu
    :))

    YanıtlaSil
  4. Nerelerdesin? iyimisin ? merak ediyorum:(

    YanıtlaSil
  5. merhaba, yazilariniz cok samimi!

    YanıtlaSil
  6. neden yazmıyorsun artık? blogunu bugün baştan sona okudum, merak ediyorum neler yapıyorsun

    YanıtlaSil
  7. asd :) En azından tv izliyor!!! Benimkisi kara çarşaflı.Onu izlemeyi zebanilik belirtisi görüyor asd :D

    YanıtlaSil