4 Ekim 2011 Salı

ERKEKLER, EVLENDİKten SONRA NEDEN HİÇ DIŞARI ÇIKMAZLAR

6-7 senelik flört tarihimiz boyunca hafta sonları gece gündüz programlar yapardık eşimle, tüm günümüz full dolu geçerdi, şimdi yalvar yakar dışarı çıkarabiliyorum onu, evlendiğimizden beri, çok gereksiz geliyor şimdi  tüm bunlar ona. Sebebine gelirsek 2 senedir evliyim ve daha yeni anlamış bulunuyorum bu sebepleri , artık dışarı çıkmak istememe sebeplerini erkeklerin: aşk bitti de gerek duymuyorlar sanıyordum ama değil, hanımlar hiç alakası yok bize duydukları aşkla meşkle konunun, tamamen o kadar saçma sebepler ki  artık dışarı çıkmak istememelerinin nedenleri anlatınca bana hak vericeksiniz. Bir kere gündüz ayrı sebeplerden, gece ise tamamen farklı sebepleri var bunların. GÜNDÜZ SEBEPLERİ: Tamamen zaman ve para ile ilgili şöyle; artık dışarıda kahvaltıya, akşam yemeğine, sinemada izlenen filme para vermeyi gereksiz buluyorlar, tüm bunları artık evdede yapabilicekleri için hem zaman hem para tasarrufu olarak düşünüyorlar. Bu anlaşılabilir bir sebep tmm ok. Ama GECE SEBEPLERİ: Çok çok saçma Şöyleki; Biz kadınlar gece eğlenmek için çıktığımızda gerçekten eyleniriz şıkır şıkır hazırlanıp, müzik dinler,dans eder eğleniriz bizim için eğlence anlayışı budur BİZ EĞLENMEYİ BİLİYORUZ. Erkeklere gelince ben anladım ki eşimin artık gece eğlenmek için dışarı çıkmaya gereksinim duymaması artık evli olduğu için, gece dışarı karı kız bulmak için çıkmasına gerek kalmadığından, geçen gün sordum bunu ona eskiden eğlenmeye kız tavlamaya çıkıyorun hep değil mi? yani siz erkeklerde amaç hiç bir zaman dışarı çıkalım erkek erkeğe müzik dinleyelim dans edelim eğlenelim değil, sadece karı kıza takılmak, siz eğlenmeyi bu sanıyorsunuz, ne yazık, hiç gerçek den eğlenemiyorsunuz birilerini ayarlamaya çalışmakdan o zaman dedim ; eevveettt aa hakkaten öyle oluyormuş bak şimdi sen söyleyince dedi hatırladım . Yuhh dedim, kız tavlamaya gerek kalmayınca, gece erkek erkeğe dışarı çıkıp eğlenmeyede gerek kalmıyor bunlarda, ne saçma eğlenmeyi bile bilmiyorlar. Yazık onlara yaaa

3 yorum:

  1. canım ıyıkı buralardasın ozlemıstım senı hergun yaz nolur.
    ayrıca benım esım yapmaz bole seyler yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle düşünen erkeklerin hepsinin canı cehenneme

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil