11 Mart 2011 Cuma

Kayınvalidemin bana hediyesi, ALLAHRAZIOLSUN

Kayın validem büyük olan ayaklarımdan sonra, bedenime takmış durumda, kadın hediye almış bana bir bluz, hediyeyi verdimi beni yerin dibinemi soktu belli değil, geçen akşam  yemeğe geldiler, ayy işte bunu gördüm çok beğendim bizim kızlara da eda taşpınar eltimle, ıvana sert görümceme de almış, yaa onlar hiç bunu giyerlerimi onuda geçtim aynı şeyi giyerleri mi onu da geçtim iki tane aldın bu zevksiz şeyden kesmedi üçüncüsünü almak niye, durun durun hemen ayy sende ne fenasın kadın sanada almış, dediğine bak diye düşünmeyin, yazının devamını okuyuın, teşekkür ettim, aldım baktım aa çok hoşmuş cok zarifsiniz teşekkürederim dedim eşim de bi kabarıyor filan aa bak annem karımı düşünmüş almış karımda ona ne güsel nazikçe teşekkür ediyor diye, kadın tuttu hadi giy bi bakiim olmuş mu biraz dar olur belkii sana amaa neyse sonra giyersin dedi, 1- daha giymedim dar mar olmadı. 2-  pardon ama neyden sonra giyerim anlamadım yani diyet yapmalı ve ondan sonra sanırım, sen kendine bak be götün göbeğin iki küçük piknik tüpü kıvamında  geziyorsun . Neyse dedim içimden sakin ol taby az önceki maddeleri içimden saymıştım, yok şimdi denemeyim hem masayı hazırlıyordum yarım kaldı dedim herkez gelmeden hazır ediyim dedim şimdi koşturmacada giy çıkar yorulmayım dedim, hıı dedi yüzünü böyle ekşiterek terleme doğru söylüyorsun şimdi bide ter kokucaksın, tamam sonra sonra hadi sen bak işine dedi, allahım yaa eşimin yanında söylediği şeye bakarmısın, yok kokmak değilde ıığğ şey filan oldum, ayyy çok sinir oldum yaa  ne terlemsi ne kötü kokması, kadına bak yaa bana hediyemi aldıı, canımımı aldı belli değil, neyse geldi bizim edayla, ıvana ablalar  kayın validem onlara şöyle veriyor hediyelerini ayy sizede bişey aldım ama taby siz daha iyilerine layıksınız ama,, görünce  tam dedim bunlara bizim kızlara göre çok güzel olur, bakarmısınız? Görümcem annesinin kızı sonuçta fizik olarak siz anladınız onu, eltim ise o bambaşka şemsiye gibi, lan en normali benım bee allahım inanamıyorum hala yaşadığıma. Ne yani ailenin çirkin ördeği ben miyim? şimdi.
Ulan benim ne zaman terlediğimi ter kokutuğumu gördükü bu kadın, her defasında duşumu alıp kendimce şık giyinip gayet bakımlı çıktım oysa karşılarına, onlar gibi yağlı saçlarla, terden kolaltı  ıslak  bluzlarla mı karşıladım onları .sinirden,  devrilen sadece cümlelerim değil aynı zamanda bedenim resmen oanı hatırladıkça titriyorum stresden. Beni kıskanıyor desem 60 yaşında kadın niye kıskansın,, ee derdi ne ozamn benle

6 yorum:

  1. erkek çocuk doğuran kadınlar ,erkek evlatlarını severken bir hormon salgılarlar ve bu hormanı kadınlar sadece aşık olduklarında salgıladıkları hormonla aynıdır.yani kadınlar erkek evlatlarına aşk vari bağımlıdırlar,siz değil x kişide olsa aynı kurşunlarla taranıcaktı.aslında kayınvalideniz şunu kastetti"keşke ter koksan","keşke şişko olsan,pis pasaklı olsan,keşke oğlu sizi o kadar sevmese"... ;) ateşin içinden göremeyiz olayları bazen geri durup seyretmek gerekli.
    siz sağlam durun,renk vermeyin,yılmıycaktır hatta daha sert bir şekilde üstünüze gelebilir,zaten bel altı çalışıyor kayınvalideniz siz bunları ustalıkla savuşturmaya bakın,sinirlensenizde belli etmeyin ki golü kendi kalesine attığını sansın;)

    YanıtlaSil
  2. canım yaşadıkların tabıkı hoş degıl ama senın kalemıne bayılıyorum :))
    birde arsız kedi çok guzel dıle getırmıs bosver uyma sen onlara terbıyesız kadın ya :) ben bıle gormeden uyuz oldum kaynanana :))))

    YanıtlaSil
  3. ayy banada almış kaynanam terlik onlarda giymem içn bir terlik almış banamı kendisinemi belli değil babaannem bile giymez öyle terliği:))

    YanıtlaSil
  4. Ay ben bu postta koptum, yıkıldım yerlere yatırdın beni okurken.Anacım senin kaynana yine iyi be güzelim.Sen benim şu 13 yıldır duyduğum lafları,laf sokuşturmalarını, ağzımla kuş tutsam bile kaynanama yaranamamalarımı, saysam varya bu yorum penceresei yetmez inan.İstersem Charlize Theron istersem dünyanın en kültürlüsü ve de en güzeli olayım yok anacım yinede yaranamadım yine de sevmedi.Şunca yıllık gelinim ağzından güzel bir laf duymadım ve şunca yıllık geliniyim sanırım bana en son aldığı şey 7 yıll evvel düğünümde taktığı kıçım abenzeyen her taktığımda saçlarımı yolan inci kolye dir sanırım:-) Bense halaaa ve halaaaa ekmek atan grup, ya sabır çeke çeke ömrüm geçiyo işte.Sen daha dur canım benim bunlar birde çocuk doğurunca ne laflar sokuyolar, neler sıralıyolar.Sen çocuk bakamzsın, ayyyy bunun doktoru çok iyi (çocuk dr.muz yani) sanki dr. gelip büyütüyo çocuğu ay daha neler anlatsam roman olur.O yüzden sallaaaa, he heee tabi anne doğru diyosun, yaaa evet hep sen doğrusun diyorum ve sonrasında bildiğimi okuyorum.Yoksa bu saçlarım iyice olacak bembeyaz .Öperim, bana da beklerim.Sevgiler...

    http://papis-style.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. bütün kayınvalideler manyak.Hele benim ki ayyy elimden gelse döveceğim kadını.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil